بروز ترین مقالات آموزشی

ما با هدف بهبود علم و دانش با ارائه مقالات آموزشی و اهبار خبری در کنار شما هستیم

بروز ترین مقالات آموزشی

ما با هدف بهبود علم و دانش با ارائه مقالات آموزشی و اهبار خبری در کنار شما هستیم

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 روش های جذب فالوور در سال ۲۰۲۱ کدام است؟

برای جذب فالوور در اینستاگرام روش های گوناگونی وجود دارد. هر فردی می تواند از چندین روش برای جذب فالوور استفاده کند تا نتیجه بهتری دریافت کند‌. از آنجایی که در این فضا آزمون و خطا بی معنا است و سبب آسیب به پیج می شود پس باید بهترین روش هایی که بر اساس تجربه دیگر افراد به دست آمده اند مورد استفاده قرار گیرند.

روش های جذب فالوور در سال ۲۰۲۱ حاصل آمار به دست آمده از پیج های موفق و پرطرفدار اینستاگرام است. بدین شکل شما باید در این مسیر از  این روش ها استفاده کنید تا فالوورهای بیشتری را جذب کنید. در ادامه این روش ها را به شما ارائه می دهیم. پس مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

۱- تعیین استراتژی هدفمند

شما باید پیج اینستاگرام خود را هدفمند کنید زیرا تا زمانی که هدفی نداشته باشید نتیجه ای نمی گیرید. تعیین استراتژی هدفمند به شما کمک می کند تا برای هر بخش از پیج خود با برنامه صحیحی پیش بروید. این کار باعث جذب و افزایش فالوور نیز می شود زیرا زمانی که همه بخش های پیج هماهنگ و همزمان پیشرفت کنند، جذب فالوور نیز اتفاق می افتد. برای تعیین استراتژی به زمینه فعالیت پیج خود توجه کنید و استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت پیج را واقع گرایانه مشخص نمایید.

۲- خرید فالوور

یکی از راه هایی که این روزها بسیار مورد توجه است، خرید فالوور می باشد. با این روش، فالوورها در سریع ترین زمان و در تعداد دلخواه به پیج اضافه می شوند. خرید فالوور با توجه به نوع فالوور انتخابی مزایایی دارد. این روش سبب بهتره دیده شدن پیج اینستاگرامی شده و در پیشرفت پیج موثر است. افرادی که می خواهند برای پیج خود فالوور بخرند باید به سایت خرید فالوور معتبر مراجعه کنند.

۳- داشتن تقویم محتوایی

داشتن تقویم محتوایی از ملزومات یک پیج موفق است. شما باید برای انتشار محتوا طبق برنامه پیش بروید و پست و استوری های خود را متناسب با برنامه تدوین شده منتشر کنید. برای این کار عنوان پست و استوری، متن، هشتگ ها و زمان انتشار را تعیین نمایید. شما می توانید تقویم محتوایی را برای یک هفته، دو هفته و یا یکماه تدوین کنید. بدین شکل هم خیالتان آسوده است و هم اینکه همیشه محتوای آماده دارید.

۴- پاسخگویی در دایرکت

زمانی که یکی از کاربران در دایرکت از شما سوالی می پرسد و یا در پاسخ به استوری ها واکنشی نشان می دهد، پاسخگویی مناسبی داشته باشید. به نظر کاربران احترام بگذارید و به سوالات آنها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهید. بدین شکل از طریق دایرکت نیز می توانید به جذب فالوور بپردازید.

چگونه جذب فالوور سریع تری داشته باشیم؟

اگر سعی در پیشبرد اهداف و بزرگ شدن پیج خود دارید پس حتما به موارد فوق عمل کنید. علاوه بر موارد گفته شده می توانید از ۱۰ روش برتر جذب فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ استفاده کنید. این روش ها به شما کمک می کنند تا فالوورهای خود را افزایش داده و پیج خود را گسترش دهید. بدین شکل پیشرفت خوبی را تجربه کرده و در زمینه فعالیت خود به عنوان یک پیج پرطرفدار شناخته خواهید شد.

  • مهدی مهدوی